Bli medlem
  • Lendo eller Freedom Finance : Banker

Lendo eller Freedom Finance

Här diskuterar vi olika banker/institut där du kan spara pengar.

Lendo eller Freedom Finance

Inläggav henry » sön 19 aug 2012, 15:34

Vilken är den bästa låneförmedlaren? De mest kända är ju Lendo och Freedom Finance. Finns det någon annan låneförmedlare?
Hejar på Djurgården, älskar familjen!

Användarvisningsbild

Re: Lendo eller Freedom Finance

Inläggav lånforum.nu » sön 19 aug 2012, 15:38

Glöm inte: https://svensklaneformedling.se/, de är även de en mäklare av privatlån.

uddo

Inläggav uddo » tor 25 okt 2012, 15:52

Finns det någon annan som agerar låneagent än de tre ni nämnt här?

Jag har fått avslag från svensk låneförmedling och fredom finance redan...

Inläggav Kalle » mån 19 nov 2012, 09:10

Finns tydligen en ny aktör som heter lanebyte.se , kanske kan de hjälpa dig om inte Lendo eller Freedom Finance funkar?

Liza83

Inläggav Liza83 » sön 25 nov 2012, 21:32

Kalle skrev:Finns tydligen en ny aktör som heter lanebyte.se , kanske kan de hjälpa dig om inte Lendo eller Freedom Finance funkar?

Hejsan :) Tror lanebyte.se inte jobbar med privatlån som Freedom Finance och LENDO, tror lanebyte förmedlar större lån av typen bostadslån :)

Ola

Inläggav Ola » mån 03 dec 2012, 22:00

Freedom Finance hjälpte mig att få ett bra lån, fick lån på 75 000 kr med under 6% ränta.

Jag tycker det var helt OK!

MARCO_S

Inläggav MARCO_S » sön 09 dec 2012, 09:55

Ola skrev:Freedom Finance hjälpte mig att få ett bra lån, fick lån på 75 000 kr med under 6% ränta.

Låter bra! Har du fast jobb och inga betalningsanmärkningar och så eller för att få de villkoren?

Ocky

Inläggav Ocky » lör 15 dec 2012, 13:58

Har testat både Lendo och Freedom Finance och fick exakt samam villkor. Däremot så var kundservicepersonalen jag hade kontakt med på Freedom Finance trevligare, så valet föll på dem :)

Noppe_S4

Inläggav Noppe_S4 » fre 28 dec 2012, 16:41

Ocky skrev:Har testat både Lendo och Freedom Finance och fick exakt samam villkor. Däremot så var kundservicepersonalen jag hade kontakt med på Freedom Finance trevligare, så valet föll på dem :)

Jag har också vart i kontakt med både Lendo och Freedom Finance och tycker det senare hade bättre service! Den personen jag pratade med på Lendo verkade knappt fått någon utbildning.

Inläggav KonradP » fre 04 jan 2013, 10:11

lånforum.nu skrev:Glöm inte: https://svensklaneformedling.se/, de är även de en mäklare av privatlån.

Tack för tipset, har testat på Lendo och Freedom Finance och skall nu även testa svensk låneförmedling :)

Kräftan24

Inläggav Kräftan24 » tis 08 jan 2013, 16:45

Ola skrev:Freedom Finance hjälpte mig att få ett bra lån, fick lån på 75 000 kr med under 6% ränta.

Krävdes fast anställning eller annat för att få det lånet? Ett sånt lån skulle jag med behöva :P

Marsian

Inläggav Marsian » fre 11 jan 2013, 11:55

Kalle skrev:Finns tydligen en ny aktör som heter lanebyte.se , kanske kan de hjälpa dig om inte Lendo eller Freedom Finance funkar?

var inne på lanbyte.se och de verkar endast förmelda bolån, till skillnad får Lendo och Freedom Finance som förmedlar lån upp till 350 000 kr...

Gäst

Inläggav Gäst » sön 15 sep 2013, 12:11

Hur är Advisa som lånemäklare?

Gäst

Inläggav Gäst » mån 16 sep 2013, 20:23

Gäst skrev:Hur är Advisa som lånemäklare?

Avida är mindre och har färre banker än ex. Freedom Finance och Lendo

Ingemar

Inläggav Ingemar » tor 14 nov 2013, 10:59

Jag använder mig av en låneförmedlare som heter finansson - http://finansson.se. rätt enkelt faktiskt, och het okej ränta :)

Annonser från lånforum.nu:

Nästa

Återgå till Banker