Bli medlem
  • erfarenheter marginalens omstartslån? : Lån med betalningsanmärkning

erfarenheter marginalens omstartslån?

Har du en betalningsanmärkning men vill ändå låna? Här diskuterar vi lån och banker som accepterar ansökningar trots betalningsanmärkning.

erfarenheter marginalens omstartslån?

Inläggav kalle1243 » tis 29 maj 2018, 17:11

Hej
Jag sitter i rejäl skit då jag stod som borgensman åt min fd svägerska för att hon skulle få bostad. slutade jävligt illa med kronofogden i hälarna och ej betald hyra av henne under ca 9 månader som hamnade på mig, plus skador på lägenhet.
summan av det hela, ej jädrans massa förhastade snabblån med hög ränta osv för att förhindra en anmärkning har lett till höga räntor som slutade i en betalningsanmärkning ändå. :(

Till min fråga,
har ni några erfarenheter av Marginalens omstartslån? jag har en bostadsrätt som är belånad till ca 50-60% plus detta ett blancolån som jag hade för renoveringar av lägenhet och bilköp. plus alla dessa jävla snabblånen som finns. hur stor e chansen att jag får ett omstartslån? någon med liknande erfarenheter som har blivit beviljad lånet, har ganska dålig score på UC då allt detta startade i november och att jag fram till nu fortfarande försöker lösa skiten.

tacksam för svar.

Annonser från lånforum.nu:

Återgå till Lån med betalningsanmärkning